تفاوت ژل دنبی اس و اچ

تفاوت ژل دنبی اس و اچ

ژل دنبی DeneB یک ژل بر پایه هیالورونیک اسید بوده که محصول شرکت بایو پلاس (BioPlus) کره جنوبی است. در ترکیب این محصول سدیم هیالورونات به عنوان ماده موثر اصلی به کار رفته که یک عامل بسیار تاثیرگذار در جوان‌سازی پوست و رفع نواقص صورت است. سدیم هیالورونات جزو پلی ساکاریدهای ساختاری در پوست طبیعی انسان و یکی از اجزای مهم در حفظ استحکام و انسجام پوست به شمار می‌رود. در این مقاله قرار است به بررسی دو محصول اصلی این شرکت یعنی ژل دنبی اس DeneB Classic S  و دنبی اچ DeneB Classic H بپردازیم و تفاوت ژل دنبی اس و اچ را بیان کنیم.

فیلر دنبی DENEBE چیست ؟

فیلر دنبی با تقویت آبرسانی و کلاژن سازی در پوست، در درمان افتادگی‌ها و پر کردن خطوط و چین و چروک بدن نقش داشته و پوستی سالم و بدون نقص را برای شما برای ارمغان می‌آورد.

تکنولوژی‌های به کار رفته در محصولات دنبی به شرح زیر است:

  • تکنولوژی ریز ذره تک فازی: این تکنولوژی باعث ایجاد ویسکوالاستیسیته بسیار بالا در ژل دنبی می‌شود.
  • تکنولوژی کراس لینک چندگانه دی وینیل سولفون: با این تکنولوژی یک ژل کاملا کراس لینک شده تولید می‌شود.
  • تصفیه آمفیفیلیک چندگانه: باعث افزایش خلوص ژل و یک دست شدن آن می‌گردد.

ژل دنبی مدل اس S

فیلر دنبی اس، یک ژل هیالورونیک اسید ک است که برای جوانسازی پوست و رفع نواقص صورت استفاده می‌شود. این فیلر در حجم 10 سی‌سی تولید شده و دارای ماندگاری بالا است. معنی حرف S در عنوان این محصول نرم یا Soft می باشد.

فیلر دنبی اس، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استانداردهای سختگیرانه‌ای تولید می‎‏شود؛ به همین دلیل  توانسته تاییدیه اکثر سازمان‌های معتبر جهانی را به دست بیاورد. این محصول با استفاده از اسید هیالورونیک غیر حیوانی تولید شده و به همین دلیل هیچگونه حساسیتی در بدن بیماران ایجاد نمی‌کند و دارای نتایج طبیعی است.

این ماده در واقع یک گلوکوزامین متشکل از واحدهای دی ساکارید اسید، D-گلوکورونیک و N-استیل  است که به صورت طبیعی نیز در بدن تمامی انسان‌ها وجود دارد اما پس از گذشت مدتی ممکن است میزان آن در بدن کاهش پیدا کند.

کاربرد ژل دنبی اس

ژل دنبی اس برای رفع نواقص زیر در صورت قابل استفاده است:

  • چین و چروک پیشانی
  • خطوط اخم
  • خطوط خنده
  • گودی گونه
  • لب‌های نازک
  • فرم‌دهی بینی

لازم به ذکر است به دلیل طبیعی بودن این محصول، عوارض جانبی کم و جزئی شامل حال مصرف کنندگان خواهد شد.

تفاوت ژل دنبی اس و اچ - کوروش مدیکال

تفاوت ژل دنبی اس و اچ چیست ؟ – کوروش مدیکال

معرفی ژل دنبی اچ

ژل دنبی مدل اچ در واقع برای کمک به تغییر چهره و اندام استفاده می‌شود. افراد می‌توانند برای ایجاد تغییراتی که باید در بدن و یا چهره ایجادکنند از این ژل استفاده کنند. در واقع ژل DeneB مدل اچ می‌تواند برای زاویه سازی چهره و ایجاد حالت و فرم مناسب در قسمت چانه و فک و همچنین برای تغییر فرم گونه و حجم دهی به آن، استفاده شود.

خطوط و چین چروک‌های پوستی که به علت پیری زودرس در قسمت‌های مختلف پوست بدن و صورت بوجود میاد می‌تواند با استفاده از این فیلر صاف و زیبا شود. ژل DeneB H، یکی از محصولات مورد استفاده توسط بسیاری از متخصصان زیبایی برای درمان چروک‌های پوستی افراد است.

در واقع ژل دنبی  اچ، نسخه hard یا سخت شرکت بایوپلاس کره است که به همین دلیل این محصول را با حرف h نشانه گذاری کرده‌اند. ساختار این ژل مانند مدل نرم خود از  واحدهای دی ساکارید اسید، D-گلوکورونیک و N-استیل تشکیل شده است ولی در کنار آن‌ها D-گلوکزامین را جای داده است.

ناحیه تزریق ژل دنبی اچ

ژل دنبی اچ در واقع به دلیل بافت سخت خود، بیش‌تر مناسب استفاده در اندام‌های مختلف بدن است؛ اما از این فیلر برای مقاصد دیگری نیز استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای اصلی فیلر دنبی اچ به شرح زیر است:

  • زاویه سازی فک و چانه
  • رفع خطوط عمیق صورت و بدن
  • رفع چین و چروک
  • فرم دهی بینی ، گونه
  • فرم دهی اندام‌های بدن

تفاوت ژل دنبی اچ و دنبی اس

همانطور که تا به اینجا متوجه شده‌اید، ژل دنبی دارای دو نوع با نام‌های دنبی اچ و دنبی اس است که برای قسمت‌هایی از بدن مانند صورت، سینه و باسن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدل اس نوع سافت این ژل و مدل اچ نوع هارد این فیلر است که برای تزریق به بدن مناسب‌تر است. در واقع فیلر دنبی H مناسب تزریق برای نواحی با بافت سفت‌تر مانند باسن و سینه بوده و فیلر دنبی S  مناسب تزریق برای نواحی با بافت نرم‌تر مانند لب و گونه است.

اما در ایران مدل اچ دنبی، برای زاویه‌سازی چانه و گونه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و از مدل اس این فیلر برای تزریق خطوط بین دهان و بینی قرار دارد و حتی لب، استفاده می‌شود. در واقع فیلر دنبی برای بازگرداندن حجم در هر ناحیه از بدن طراحی شده و میزان دوام و ماندگاری آن این فیلر حدود ۸ ماه در شرایط ایده‌آل است. در هر میلی لیتر آن حدود ۲۰ میلی گرم هیالورونیک اسید وجود دارد.
بنابراین، تفاوت اصلی بین دو فیلر دنبی اس و دنبی اچ در نواحی تزریقی آن‌هاست. شما می‌توانید برای خرید ژل و فیلر دنبی اس و دنبی اچ از طریق فروشگاه کوروش مدیکال اقدام کرده تا خریدی با اصالت و با قیمت مناسب انجام دهید.

عوارض تزریق ژل دنبی

فیلر دنبی DeneB به دلیل طبیعی بودن عناصر تشکیل دهنده، کم‌ترین عوارض را پس از تزریق به دنبال دارد. از عوارض آن می‌توان به خارش، قرمزی، تورم و درد اشاره کرد که کاملا طبیعی بوده و ظرف مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت از بین خواهد رفت.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *