کدام کوکتل مزوتراپی بهترین است ؟

کدام کوکتل مزوتراپی بهترین است ؟

چه کسی دوست ندارد زیبا به نظر برسد، درست است؟ مراقبت از پوست شما نه تنها بخش مهمی از زیبایی به نظر رسیدن بلکه احساس یکسانی است و این مقاله قرار است به بهترین کوکتل مزوتراپی مو و صورت بپردازد. یکی از بهترین درمان های زیبایی که امروزه راه خود را باز کرده است مزوتراپی است. برخلاف روش‌های زیبایی که به فرآیندهای جراحی نیاز دارند، مزوتراپی یک رژیم درمانی زیبایی کاملاً غیرجراحی را هدف قرار می‌دهد.

مزوتراپی چگونه انجام می شود ؟

اصطلاح کوکتل مزو به انقباض محلول های واقعی برای ایجاد احساس جوانی و سفت شدن پوست اشاره دارد. همانطور که بسیاری می دانند، روش اصلی مزوتراپی شامل وارد کردن محصولات در بخش های خاصی از ویتامین ها، مواد معدنی، هورمون ها و آنزیم ها به چربی زیر جلدی پوست شما است.
معمولاً کوکتل این محلول ها به پوست وارد می شود تا علائم پیری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. نه تنها برای افزایش سن، بلکه کوکتل‌ های مزو متنوعی نیز وجود دارد که هدف آن‌ ها رسیدگی سریع به مشکلات بی‌شماری مانند سفت کردن یا روشن‌ کردن پوست شما و همچنین درمان زیر چشم است.

مزایای استفاده از کوکتل مزوتراپی

یکی از مزایای فراوان استفاده از این نوع کوکتل ها این است که می تواند فوراً درخشندگی را به پوست شما ببخشد و در بیشتر موارد ماندگاری طولانی نیز دارد. فرمول کوکتل بسته به نوع پوست و مشکلی که در حال حاضر به دنبال حل آن هستید، متفاوت است.
هنگامی که کوکتل مزو آماده شد، با کمک میکرونیدل ها وارد پوست می شود. بهترین چیز در مورد این میکرونیدل ها این است که تقریباً هیچ حسی وجود ندارد و یک فرآیند کاملاً بدون درد است. مدتی طول می کشد تا کوکتل شروع به نشان دادن نتایج خود روی پوست شما کند.

  • کاهش پیری پوست
  • رنگدانه
  • بازگرداندن درخشش طبیعی

تمام محلول های کوکتل حاوی خواص آنتی اکسیدانی هستند که جریان گردش خون پوست شما را افزایش می دهد. هر زمان که نیاز به کوکتل مزوتراپی به میان می‌آید، سعی کرده‌ایم اطمینان حاصل کنیم که نیاز به آنتی اکسیدان‌ها به عنوان یک قانون اساسی رعایت می‌شود.

مزوتراپی چگونه اعمال می شود ؟

قبل از شروع، پزشک بیمار را برای مشاوره برای تعیین روش درمان و ترکیب کوکتل مزوتراپی ملاقات می کند. سپس متخصص پوست تمام آمادگی های لازم را انجام می دهد و عمل را شروع می کند:

  • پوست بیمار تمیز و چربی زدایی می شود.
  • یک محلول ضد عفونی کننده اعمال می شود.
  • اگر این روش با استفاده از قلم میکرونیدلینگ انجام شود، یک سرنگ با محصول پر می شود یا محصول مستقیماً روی پوست بیمار اعمال می شود.
  • متخصص بسته به روش انتخابی اقدام به تزریق یا انجام سوراخ های متعدد در سطح پوست می کند.
  • در پایان روش، یک کرم ضد عفونی کننده و یک ماسک تسکین دهنده استفاده می شود.

در مزوتراپی چه مواردی را باید رعایت کنیم ؟

  • در طی 2 تا 3 روز پس از جلسه مزوتراپی، باید از قرار گرفتن در معرض نور UV و گرما خودداری کنید.
  • استفاده از لوازم آرایشی فقط پس از کاهش التهاب و تورم امکان پذیر است.
  • همچنین کاهش فعالیت بدنی و اجتناب از مصرف الکل توصیه می شود

انواع کوکتل مزوتراپی

کوکتل های مزوتراپی بر اساس کاربردی که دارند ، انواع مختلفی داشته و طبق نیاز شما استفاده می شوند. از بهترین کوکتل های مزو می توان کوکتل مزوتراپی فیوژن ، کوکتل مزوتراپی رویتاکر و کوکتل مزوتراپی مزولایک نام برد.

کوکتل های آلوپاتیک :

برای مزوتراپی بر اساس عناصر میکرو و ویتامین ها می باشند، اجزای دیگر بسته به مشکل پوست یا موی بیمار متغیر هستند. کوکتل های لیپولیتیک برای درمان سلولیت باعث تحریک متابولیسم لیپید، اثر تخلیه لنفاوی، تثبیت میکروسیرکولاسیون می شود.

چربی سوزی، تخلیه لنفاوی و  لیفتینگ :

ترکیبات کوکتل های لیپولیتیک در برابر سلولیت ممکن است شامل پروکائین، عصاره کنگر فرنگی، کافئین، یوهیمبین، بوفلومدیل، سیلیکون آلی، فلبوزید، ملیلوتو، روتین، DHEA و غیره باشد.

کوکتل های صورت :

به دو دسته درمانی و جوان کننده (ضد پیری) تقسیم می شوند. عمل کوکتل های درمانی برای مزوتراپی با هدف از بین بردن آکنه، روزاسه، اسکار، روزاسه است. آنها اغلب شامل آنتی بیوتیک ها، تعدیل کننده های ایمنی و داروهای وازواکتیو هستند که به صورت موضعی بدون تأثیر کلی بر بدن عمل می کنند. کوکتل های ضد پیری برای مزوتراپی صورت تغییرات پوستی مرتبط با افزایش سن را از بین می برد – چین و چروک، افتادگی، چین و چروک، پتوز، تورم و غیره. و غیره.) .

مزوکوکتل های مخصوص پوست سر و مو  :

حاوی محرک های رشد مو (روی، ویتامین های گروه B، اسیدهای آمینه، آنتی آندروژن ها، ماینوکسیدیل و غیره) با در نظر گرفتن علل ریزش مو هستند. مزوتراپی بدن روشی است که شامل تزریق آماده‌سازی کافی به پوست و بافت زیر جلدی می‌شود. از بهترین کوکتل های مزوتراپی برای مو می توان به کوکتل مزوتراپی مو رویتاکر و کوکتل مزوتراپی مو فیوژن و کوکتل مو توسکانی اشاره کرد.

کاهش سلولیت  :

روشی ساده است، در حالی که نتایج بسیار خوب است. این شامل استفاده محلی از کوکتل های انتخاب شده است، مواد تشکیل دهنده آن را پزشک پس از معاینه تعیین می کند. درمان توصیه شده شامل حدود 10 جلسه متوالی، یک جلسه در هفته است. به منظور بهینه سازی نتایج، مزوتراپی با ماساژ ضد سلولیت ترکیب می شود. کوکتل لاغری و چربی سوز سلوکر رویتاکر از محصولاتی است که در این بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مزوتراپی دایره های تاریک و کیسه های زیر چشم :

علل سیاهی دور چشم متفاوت است: استعداد ژنتیکی، گردش خون بد، رژیم غذایی ناسالم، کمبود خواب، واکنش های آلرژیک، سیگار کشیدن. مزوتراپی می تواند به میزان قابل توجهی رنگ حلقه های زیر چشم را بهبود بخشد و حجم کیسه های چربی را کاهش دهد. نتایج تنها پس از دو درمان مشهود است، اما بهینه آن 4 تا 6 درمان در هفته است.

مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت روشی بدون درد است که درخشندگی و استحکام پوست را بازیابی می کند و حالت خسته صورت را از بین می برد. توصیه می شود سه درمان متوالی در فواصل 15 روزه داشته باشید، در حالی که بعداً فقط یک بار در ماه کافی است. با تکرار درمان ها دید اثرات افزایش می یابد – چین و چروک ها کمتر دیده می شوند، حلقه های تیره زیر چشم کاهش می یابد، استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست بهبود می یابد، در حالی که کل صورت ظاهری تازه و درخشان پیدا می کند.

مزوتراپی برای درمان پوست صورت، گردن، سینه و دست استفاده می شود. بسته به شرایط فعلی پوست، پزشک تعیین می کند که کدام کوکتل استفاده شود. استفاده از مزوتراپی باعث کند شدن روند پیری و بهبود ظاهر و کیفیت پوست می شود.

برای بازسازی، احیای پوست صورت، گردن، دکلته و دست ها به آن ظاهری سالم و جوان می بخشد – درخشان، سفت، الاستیک و صاف.

– احیای بیولوژیکی عمیق برای پرکردن چین و چروک های ظریف روی گردن، دکلته و دست ها.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *