انواع مزوژل جالپرو ایتالیایی

انواع مزوژل جالپرو ایتالیایی

انواع مزوژل جالپرو ایتالیایی از به صرفه‌ترین و پرطرفدارترین مزوژل‌های موجود در بازار ایران است. از مزایای تزریق این مزوژل،  می‌توان به آبرسانی قوی پوست، جلوگیری از روند پیری و ترمیم آسیب‌های پوستی ناشی از نور خورشید اشاره کرد. در ادامه درباره این مزوژل محبوب و مزایا و معایب و همچنین انواع آن صحبت خواهیم کرد.

مزوژل جالپرو چیست؟

مزوژل جالپرو یکی از جدیدترین روش‌های درمان و کاهش چین و چروک‌های صورت و بدن است. در ساخت مزوژل جالپرو که ساخت کشور ایتالیاست، از ترکیبی تشکیل شده است که نتایج خوبی را به همراه دارند. این مزوژل پرطرفدار از ترکیب هیالورونیک اسید و و آمینو اسیدهای لازم برای جوان‌سازی پوست، تشکیل شده است که با تکمیل یکدیگر، نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای را برای شما به وجود می‌آورند.

وظیفه اصلی جالپرو که همه آن را به این ویژگی می‌شناسند، جوا‌ن‌سازی پوست است. در واقع این مزوژل با آب‌رسانی و کلاژن‌سازی فرایند جوان‌سازی و احیا پوست را به بهترین شکل ممکن رقم می‌زند. واقعاً برای محصولات جالپرو سطح مشکلات پوستی شما مهم نبود و در هر صورت نتایج مطلوبی بر پوست شما ایجاد می‌کنند.

انواع جالپرو

به صورت عمده، دو نوع مزوژل جالپرو در بازار ایران وجود دارد. مقایسه انواع مزوژل جالپرو ایتالیایی می‌تواند شما را با نقاط قوت آن‌ها بیشتر آشنا کند و بتوانید با توجه به نیاز پوستی خود بهترین ژل جالپرو را مورد استفاده قرار دهید. در ادامه دو نوع مزوژل جالپرو را به شما معرفی خواهیم کرد و در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم.

۱- جالپرو HMW

۲- جالپرو کلاسیک

۳– جالپرو سوپرهیدرو

انواع مزوژل جالپرو - کوروش مدیکال

بهترین مزوژل جوانساز جالپرو – کوروش مدیکال

مزوژل HMW

با افزایش سن، چربی زیر پوست و حجم آن کم و کم‌تر شده که نتیجه آن خشکی پوست و ایجاد چین و چروک‌های پوستی خواهد بود. در این بازه سنی، شخص نیاز شدیدی نسبت به بازسازی و ترمیم پوست خود احساس می‌کند. استفاده از مزوژل جالپرو HMW یا به عبارت دیگر جالپرو صورتی این نگرانی پوستی را برطرف کرده و پوست با طراوت و شاد برای شما به ارمغان می‌آورد.

در ترکیبات مزوژل جالپرو صورتی مقدار زیادی هیالورونیک اسید وجود دارد که این ترکیب باعث می‌شود غدد زیر پوست وادار به ساخت کلاژن و الاستین شوند.

خاصیت ترمیم و هیدراته کردن جالپرو HMW به شدت بالا است و می‌توان از آن به عنوان یک غذای کامل برای پوست نام برد. از قدرت بالای جالپرو با وزن مولکولی بالایی که دارد می‌توان برای از بین بردن لک آفتاب سوختگی و نواقص پوستی استفاده کرد.

ویژگی‌های جالپرو hmw

مزوژل جالپرو صورتی دارای ویژگی‌های برجسته زیادی است که به برخی از مشخصات و ویژگی‌های آن در زیر اشاره شده است:

  • دارای تاییدیه CE اروپا و وزارت بهداشت جهانی
  • پر کردن چین و چروک‌های عمیق
  • لیفت و کشیدگی پوست
  • کلاژن ساز و آبرسان پوست صورت
  • حجم دهنده و برجسته ساز بافت
  • حاوی دو ویال ۳ میلی لیتری
  • ساخت کشور ایتالیا و مشارکت سوئیس

جالپرو کلاسیک

اگر پوستی نازک و ضعیف دارید که روزبه‌روز در حال خشک شدن است، مزوژل جالپرو کلاسیک یا جالپرو آبی در انتظار شماست. استفاده از جالپرو کلاسیک برای تمامی مواقع می‌تواند برای پوست شما مفید باشد و اگر به سلامتی پوست خود اهمیت می‌دهید، استفاده از این محصول کم شایانی خواهد کرد.

جالپرو کلاسیک برای همه سنین مناسب است اما بهتر است در سن‌های زیر ۴۰ و برای خطوط ریز و هم‌چنین به تاخیر انداختن علائم بالا رفتن سن استفاده شود. در این حالت است که از این محصول می‌توانید استفاده بهینه‌تری داشته باشید.

پس اگر به تازگی خطوطی روی پوست‌تان ایجاد شده است، بهتر است سراغ جالپرو آبی بروید. در کل جالپرو کلاسیک بهترین گزینه برای از بین بردن خطوط ریز و جلوگیری از چین و چروک‌های ناشی از بالا رفتن سن است.

ویژگی‌های جالپرو کلاسیک

از ویژگی‌های برجسته مزوژل جالپرو آبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصلاح صدمات ناشی از آفتاب سوختگی، جای زخم
  • آبرسانی قدرتمند به پوست
  • حاوی دو ویال ۳ میلی لیتری
  • تولید ایتالیا با مشارکت سوئیس
  • دارای خواص آبرسان و کلاژن
  • حاوی اسیدهای آمینه و مواد مغذی
  • درمان چین و چروک‌های ریز پوستی
  • دارای تاییدیه CE اروپا و وزارت بهداشت جهانی

انواع مزوژل جالپرو ایتالیایی - کوروش مدیکال

جالپرو سوپر هیدرو

جالپرو سوپر هیدرو ، با بالاترین حجم اسید هیالورونیک، تبدیل به یک مزوژل فوق العاده قدرتمند برای آبرسانی شدید و لیفتینگ پوست شده است که مقادیر اسید هیالورونیک در آن به ۸۰ میلی گرم می‌رسد. این موضوع باعث شده است از جالپرو سوپر هیدرو به عنوان یکی از بهترین مزوژل‌های سال ۲۰۲۳ یاد شود.

با تزریق جالپرو سوپر هیدرو به ۷ نقطه‌ی صورت، جوانسازی فوری را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد. جعبه این مزوژل مشکی طلایی است.

ویژگی‌های جوانساز جالپرو سوپر هیدرو

  • محصول ایتالیا با مشارکت سوئیس
  • با برچسب بهداشت و درمان از وزارت بهداشت جهانی و ایران
  • تکنیک تزریق ۱+۶
  • آبرسانی عمیق برای پوست‌های خشک
  • لیفت افتادگی پوست قدیمی

تفاوت انواع جالپرو

اگر این سوال به ذهنتان رسیده در شرایط کنونی، استفاده از کدام مزوژل جالپرو برای شما بهتر است، می‌بایست بگوییم که بستگی به شرایط پوستی و سن شما دارد!

اگر قصد پیشگیری از ایجاد چین و چروک بر روی پوست خود را دارید، بهتر است از جالپرو کلاسیک استفاده کنید تا با آبرسانی فرآیند خشک شدن پوست شما را تعویق بیاندازد. ولی اگر فرورفتگی یا چین و چروک بر روی پوست شما آشکار است و قصد درمان دارید، مزوژل جالپرو hmw به دلیل آبرسانی عمیق و کلاژن سازی که انجام می‌دهد، می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌تری برای شما باشد.

علاوه بر این به دلیل تفاوت در ترکیبات این مزوژل، دستور استفاده از هر کدام متفاوت است. برای استفاده مزوژل جالپرو کلاسیک، در بازه یک ماهه، می‌تواند سه بار تزریق بر روی نقاط مورد نظر پوست اتفاق می‌افتد و بهتر است فاصله بین تزریقات دو هفته باشد.

اما در تزریق مزوژل جالپرو hmw به خاطر ساختار قوی و حضور هیالورونیک اسید بیش‌تر، بهتر است تزریقات در فاصله حداقل ۲۰ روزه انجام شود تا مشکلات دیگری برای پوست شما ایجاد نکند.

همین موضوع درباره مزوژل جالپرو سوپرهیدرو نیز دلالت می‌کند. ساختار مزوژل جالپرو سوپر هیدرو به گونه‌ای است که میزان هیالورونیک اسید بیش‌تر از جالپرو صورتی بوده و تاثیرات بیش‌تری بر روی پوست می‌گذارد و بسیار سنگین‌تر است.

به همین دلیل بهتر است فاصله زمانی استفاده از دوزهای مختلف آن را بسیار طولانی‌تر از جالپرو صورتی لحاظ کرد و حداقل ۹ ماه اثرات خود را بر روی پوست به نمایش می‌گذارد.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *