بهترین ژل لب کدام است ؟

بهترین ژل لب کدام است ؟

بیشتر افرادی که به دنبال حجم دهی به لب به صورت طبیعی اند، به دنبال آن هستند که بهترین ژل لب در ایران کدام است. در این مقاله به بررسی بهترین برند ژل لب در ایران و ویژگی‌ها، مزایا و عوارض آن‌ها می‌پردازیم تا انتخاب هوشمندانه‌تری در پیدا کردن بهترین ژل لب داشته باشید.

بهترین ژل لب در ایران کدام است؟

با توجه به ساختار ژل لب می‌توان گفت که بهترین مارک ژل لب در ایران، شامل فیلرهایی می‌شوند که بر پایه هیالورونیک اسید هستند. فیلرهای اسید هیالورونیک در حال حاضر رایج‌ترین نوع تزریق برای حجم دهی و تقویت ظاهر لب‌ها و در نتیجه جوانسازی صورت به حساب می‌آیند.

هیالورونیک اسید یک ماده شبیه به ژل است که از باکتری‌ها تولید می‌شود. این ماده با چسباندن خود به مولکول‌های آب درون پوست می‌تواند لب‌ها را ضخیم‌تر نشان دهد. این فیلرها به شکل کندی جذب می‌شوند و می‌توانند میزان و حجم لب‌ها را تنظیم کرده تا فرد به ظاهر ایده آل خود دست یابد.

انواع مدل تزریق ژل لب

تزریق ژل لب با هدف زیبایی و برجسته کردن لب‌ها انجام می‌شود و اغلب پزشکان با توجه به شکل، نسبت، اندازه لب‌ها و سلیقه بیمار اقدام به تزریق ژل لب می‌کنند. مدل‌ها و تکنیک‌های مختلفی رایج هستند که در چند سال اخیر در ایران از آن‌ها استقبال شده است. در ادامه به معرفی ۵ عدد از بهترین مدل تزریق ژل لب خواهیم پرداخت:

مدل عروسکی

مدل عروسکی ژل لب که با نام ژل لب مدل باربی نیز شناخته می‌شود، یکی از مدل‌های پرطرفدار در بین دختران به شمار می‌رود. اما بهتر است بدانید که تزریق ژل لب عروسکی برای همه صورت‌ها مناسب نبوده و ممکن است در برخی افراد باعث زیبایی صورت نشود. به همین علت توصیه می‌شود قبل از تزریق فیلر لب به سبک عروسکی با پزشک خود مشورت نمایید.

مدل روسی

در مدل لب روسی، تزریق ژل در ناحیه V شکل لب است و بیشتر بر روی تیزی، کشیدگی و حجم لب‌ها تمرکز می‌شود. همچنین حجم تزریق فیلر در امتداد خط لب کمتر است و تنها برای هماهنگ کردن با سایر نواحی لب انجام می‌شود. لازم به ذکر است در مدل لب روسی تناسب و تقارن لب‌ها بسیار ضروری است و به اندازه لب پایین نیز همانند لب بالا باید توجه شود.

مدل قلبی

تزریق ژل لب مدل قلبی، یکی از مدل‌های پرطرفدار در بین دختران جوان است که با تزریق ژل به نواحی خاص لب شکلی قلبی و زنانه به خود می‌گیرد. در مدل ژل لب قلبی تمرکز پزشک به تزریق ناحیه V شکل لب و برجسته کردن این ناحیه است. مدل قلبی لب روش جدیدی نیست، اما به دلیل گستردگی مدل‌های مختلف و تمرکز بر روی نواحی خاص لب به این نام شهرت یافته است.

مدل نچرال

تزریق ژل لب نچرال یا طبیعی که به آن مدل کلاسیک نیز گفته می‌شود، یکی از مدل‌های پرطرفدار است که مورد استقبال بسیاری از زنان در گروه‌های سنی‌ مختلف قرار گرفته است. در این مدل تزریق ژل لب، بیشتر بر روی تناسب، تقارن و برجسته نمایی به صورت طبیعی لب تمرکز می‌شود.

بهترین ژل لب کدام است ؟ - کوروش مدیکال

بهترین ژل لب کدام است ؟

معرفی ۴ مورد از بهترین فیلر لب در ایران

در این قسمت به معرفی بهترین ژل لب‌هایی که در ایران استفاده می‌شوند، خواهیم پرداخت:

ژل لب کره ای رووفیل Revofil

ژل رووفیل پلاس نوعی فیلر است که به صورت تخصصی برای حجم دهی و آبرسانی لب مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، ژل رووفیل پلاس برای کمک به کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط ریز روی صورت و همچنین افزایش حجم و آبرسانی به پوست طراحی شده است.  این محصول خاصیت ضد التهابی ویژه‌ای داشته که فیلر پوستی به آرامی اسید هیالورونیک را جذب پوست میکند تا دوام بیشتری داشته باشد. این برند بهترین مارک ژل لب کره‌ای محسوب می‌شود.

ژل لب پرفکتا Perfectha

ژل پرفکتا (Perfectha) یک دسته از فیلرهای پوستی اسید هیالورونیک است که به شکل سفارشی و در کشور فرانسه تولید می شود. از این محصولات جهت از بین بردن چین و چروک صورت، ترمیم حجم از دست رفته و کانتورینگ صورت استفاده می شود و نتایج آن نیز فوری و طبیعی است. از فیلر پرفکتا دیپ برای تزریق ژل لب و حجم دهی به لب‌ها استفاده می‌شود که عوارض خاصی ندارد.

ژل نیوویا Neauvia

این ژل محصول شرکت چند ملیتی نیوویا است که با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در ایتالیا، سوئیس، آلمان و لهستان ساخته می‌شود. ژل نیوویا یکی از پرکننده‌های هیالورونیک اسیدی است که برای از بین بردن چین و چروک های سطحی و عمیق پوستی، برجسته سازی لب‌ها، فرم دهی به چانه، زاویه سازی صورت، فرم‌ دهی به بینی و… استفاده می‌شود. نیوویا بالاترین غلظت هیالورونیک اسید را در دنیا به خود اختصاص داده است. محصول ژل نیوویا اینتنس خصوصا برای برجسته‌سازی و تزریق به لب تولید شده است.

ژل زیشل zishel

ژل زیشل رز بلک یک محصول برای از بین بردن خطوط با عمق کم تا زیاد موثر است و برای حجیم کردن لب‌ها نیز استفاده می‌شود. این برند در دسته فیلرهای لوکس قرار دارد و یکی از جدیدترین و بهترین ژل‌های دارای هیالورونیک اسید است که با استفاده از مواد اولیه‌ای با کیفیت و با منشا غیر حیوانی تولید شده است.

عوارض تزریق فیلر لب

همانطور که در بالا اشاره شد، اغلب فیلرها از یک ماده طبیعی به نام اسید هیالورونیک که عارضه خاصی را برای لب ایجاد نمی‌کند. تزریق ژل به لب اغلب عوارض جانبی زیادی نداشته و تنها پس از تزریق ممکن است اثرات جانبی کوتاه مدتی از جمله تورم، قرمزی و کبودی در محل تزریق ایجاد کند. البته اگر تزریق توسط افراد غیر حرفه‌ای و با فیلرهای بی کیفیت انجام شود، ممکن است عوارض جانبی مانند آسیب به بافت لب، عفونت، آلرژی و التهاب‌های شدید در افراد به وجود آورد.

ماندگاری ژل لب

میزان ماندگاری ژل لب به میزان و نوع فیلر برای تزریق بستگی دارد. اگرچه بیش از ۹۰ درصد ژل‌های موجود از اسید هیالورونیک است، اما نوع برند و شرکت سازنده آن نقش بسزایی در ماندگاری ژل لب خواهد داشت. به طور کلی، تزریق هر نوع ژل لب ماندگاری حدود یک تا یک و نیم سال را داشته و پس از این مدت نیاز به تزریق مجدد دارد.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *